piątek, października 22, 2021

Mańka, Monia i zgubiony tata



Każdy ma marzenia. To oczywiste.
Kiedy w mojej głowie, ponad 8 lat temu, pojawiło się marzenie o książce, to trochę je spychałam w cień. Gdzie tam książka, daj spokój. Wszystko się zmieniło, kiedy dowiedziałam się, że pod sercem mam… Manie. Ułożyłam sobie historie w głowie, zapisałam. Na końcu ciąży nawet zilustrowałam (zupełnie inaczej niż obecnie!) wydrukowalam i powysyłałam do drukarni. Odpowiedzi oczywiście standardowe: dziękujemy, nie planujemy, mamy już tytuły na ten rok. Wzięłam więc swoją historyjkę schowałam głęboko… do szuflady. Co jakiś czas wracałam do niej, wykreślając coś, dopisując, poprawiając. W tzw międzyczasie powstał blog @jeden_rysunek_dziennie , pojawił się Antek i Staś, przeprowadzki, końce i początki świata, zwykle życie. To tak w wielkim skrócie ;)
A w mojej głowie zakiełkowało: może jeszcze raz warto spróbować z moją bajką? W tedy pojawiły się te złośliwe chochliki w głowie (btw tez takie macie?) : bez sensu, daj spokój, żadna z ciebie Wawiłow, Tuwimowi możesz ewentualnie książki układać na półkach. 
NIE. To odpowiedziałam moim złośliwym chochlikom. NIE NIE NIE. 
Nie jestem Danutą, nie jestem Julianem. Jestem Ania. Ania Piaszczyńska i mam swoje historie do opowiedzenia. Prawdziwe, z prawdziwymi bohaterami, które tak jak Jeden Rysunek mają wywołać uśmiech. 
Porozsyłałam „Mańke…” jeszcze raz po wydawnictwach i… we wszystkich odpowiedziach, odmowach, negocjacjach, moich łzach i nerwach wszedł cały na biało @blogojciec i powiedział: Wydam to! 
I wydał ❤️ 
I oto jest „Mańka, Monia i zgubiony tata” 🍀✏️❤️
Historia z bohaterami którzy nie są zmyśleni, gdzie wyobraźnia miesza się z prawdziwym życiem.
Wiem wiem. Powinnam teraz napisać, że marzenia sie nie spełniają. Marzenia się spełnia. Ja jednak wierzę w przypadki, szczęśliwe splotu losu, właściwe momenty. Moje marzenie się spełniło. 
Jeśli chcecie je zobaczyć, dotknąć i sie uśmiechnąć to zapraszam Was do sklepu Kamila (link w moim bio)

Tak przyziemnie już całkiem: to do niedzieli możecie „Mańke…” dostać w promocyjnej cenie 😉

#jedenrysunekdziennie #mańkamoniaizgubionytata #historiaprawdziwa #ksiazkadladzieci #ksiazkadlawszystkich #marzeniasiespelniaja